ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ
Loading...

Ερώτηση στη Βουλή για το Σχολικό Κέντρο Παξών



Ερώτηση στη Βουλή για το Σχολικό Κέντρο Παξών
Οξύτατο το πρόβλημα του σχολικού κέντρου Παξών, όπως αναδείχτηκε και από την πρώτη μέρα της έναρξης της σχολικής χρονιάς από τον Σύλλογο Εκπιαδευτικών Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης, αφού υπάρχουν μόλις 6 αίθουσες, αντί 12 που απαιτούνται.
Ερώτηση για τα προβλήματα στο Σχολικό Κέντρο Παξών κατέθεσαν Βουλευτές του ΚΚΕ. Το πλήρες κείμενο της ερώτησης έχει ως εξής:
 ‘’Αμέσως μόλις ξεκίνησε η φετινή σχολική χρονιά, εμφανίστηκαν πάλι και ακόμη πιο πιεστικά, τα σοβαρά προβλήματα της σχολικής στέγης στο Σχολικό Κέντρο των Παξών. Ήδη από το 2011 είχαν επισημανθεί τα προβλήματα από εκπαιδευτικούς και γονείς αφού υπήρχε έλλειψη στις αίθουσες διδασκαλίας που οφειλόταν στον συνεχώς αυξανόμενο αριθμό των μαθητών. Κανένα δραστικό μέτρο όμως δεν πάρθηκε από την πλευρά του Υπουργείου και έτσι φτάσαμε φέτος το σχολείο να αριθμεί πλέον 213 μαθητές και να απαιτούνται 12 αίθουσες για την ομαλή λειτουργία του. Αντί αυτών υπάρχουν μόλις 6 αίθουσες διδασκαλίας με αποτέλεσμα τα υπόλοιπα τμήματα να είναι κυριολεκτικά στην αυλή.

Μέχρι τώρα γίνονταν προσπάθειες από το σύλλογο διδασκόντων να βρεθούν προσωρινές λύσεις έως ότου δινόταν οριστική λύση από το υπουργείο και τον δήμο που τελικά δεν ήρθε ποτέ. Έτσι το γραφείο διδασκόντων μετατράπηκε και αίθουσα, οι αίθουσες που χρησιμοποιούνταν για το τμήμα ένταξης και παράλληλης στήριξης έγιναν και αυτές αίθουσες διδασκαλίας, το ίδιο συνέβη και με την αίθουσα πολλαπλών χρήσεων ενώ όταν κάποιο τμήμα είχε γυμναστική κάποιο άλλο τμήμα “τρύπωνε” στην ‘άδεια αίθουσα για να στεγαστεί.
Φέτος όμως η κατάσταση έφτασε στο απροχώρητο. Από την παραπάνω κατάσταση αναδεικνύεται η αντιεκπαιδευτική πολιτική και της σημερινής κυβέρνησης.
Τα παιδιά των λαϊκών οικογενειών στερούνται το δικαίωμα στην παιδαγωγική και διδακτική διαδικασία σε συνθήκες ανθρώπινες και ασφαλείς. Όπως είναι γνωστό, η κατάσταση στις υποδομές χειροτέρεψε ύστερα από την κατάργηση του Οργανισμού Σχολικών Κτιρίων (ΟΣΚ) και την πολιτική ιδιωτικοποίησης – εμπορευματοποίησης των σχολικών αναγκών στη στέγη. Επίσης η αποκέντρωση της ευθύνης των σχολικών υποδομών στους δήμους επιδείνωσε τα προβλήματα, ενώ μειώθηκε η αντίστοιχη χρηματοδότηση από τον Κρατικό Προϋπολογισμό.
Ακόμη η δυνατότητα που προβλέπει η ρύθμιση να μπορούν να κατασκευάζονται σχολικά διδακτήρια με Συμπράξεις Δημοσίου Ιδιωτικού Τομέα (ΣΔΙΤ) αναδεικνύει την πρόθεση των αστικών κυβερνήσεων να αξιοποιούνται οι σχολικές υποδομές για την κερδοφορία των επιχειρηματικών ομίλων.

ΕΡΩΤΑΤΑΙ ο Υπουργός ποια συγκεκριμένα μέτρα θα πάρει η κυβέρνηση για να ικανοποιηθούν άμεσα αλλά και οριστικά οι οξυμμένες ανάγκες της σχολικής στέγης στο Σχολικό Κέντρο των Παξών με την υλοποίηση ενός σύγχρονου προγράμματος σχολικής στέγης υπαγμένο στο κράτος και καταργώντας τα ΣΔΙΤ”. 

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου