ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ
Loading...

Συμβολική κατάληψη της Π. Διεύθυνσης Εκπαίδευσης – Οι κινητοποιήσεις συνεχίζονται – Μεγάλες ελλείψεις στις Αργυράδες


Συμβολική κατάληψη της  Π. Διεύθυνσης Εκπαίδευσης – Οι κινητοποιήσεις συνεχίζονται – Μεγάλες ελλείψεις  στις Αργυράδες

Μαζική ανταπόκριση στο κάλεσμα της ΕΛΜΕ και της Ένωσης Γονέων για τη συγκέντρωση το πρωί της Δευτέρας στην Περιφερειακή Διεύθυνση.
Τα οξυμένα προβλήματα της εκπαίδευσης, όπως αντανακλώνται σε κάθε περιοχή και σχολείο οδηγούν σε κινητοποιήσεις. Άλλωστε η συλλογική πάλη και διεκδίκηση είναι μονόδρομος απέναντι σε πολιτικές ακραίας λιτότητας και μηδενικών διορισμών και γενικότερων αντιδραστικών αλλαγών. Πολιτικές που όχι απλά υπονομεύουν το δικαίωμα στη μόρφωση, αλλά κάνουν κόλαση την καθημερινότητα μαθητών – εκπαιδευτικών . Στο επίκεντρο των διαμαρτυριών οι καταργήσεις τμημάτων σε ΕΠΑΛ – Γυμνάσια - Λύκεια, αλλά και άλλα προβλήματα,  όπως ελλείψεις καθηγητών και κενές διδακτικές ώρες ακόμα και στα πανελλαδικώς εξεταζόμενα μαθήματα.

Τελικά συνάντηση με τον Περιφερειακό Διευθυντή Κ. Γκούση που δε δείχνει να ευαισθητοποιείται με τα προβλήματα και τα αιτήματα της εκπαιδευτικής κοινότητας ευθυγραμμιζόμενος με μια σκληρή κυβερνητική πολιτική, δεν πραγματοποιήθηκε. Οι εκπρόσωποι εκπαιδευτικών και γονέων κατήγγειλαν το πλαίσιο της συνέντευξης τύπου που έδωσαν, ότι ο κ. Γκούσης ενώ είχε ενημερωθεί για την παρουσία των εκπροσώπων της εκπαιδευτικής κοινότητας στα γραφεία τους, απουσίαζε.

Έτσι προχώρησαν σε συμβολική κατάληψη στον χώρο, τοποθετώντας μάλιστα και πανό στο οποίο αναγράφονται κάποια από τα αιτήματά τους από τις 11.30 μέχρι τις 14.30.

Για καθαρή κοροϊδία από τον Υπουργό Παιδείας και τον Περιφερειακό Διευθυντή μίλησε μεταξύ άλλων η πρόεδρος της ΕΛΜΕ Μαρίνα Ράπτη καταγγέλλοντας ότι μια σειρά δεσμεύσεις τους δεν υλοποιήθηκαν.

Σε δηλώσεις της προς το www.argyrades.gr τόνισε: «Μέσα από τα επιμέρους προβλήματα αναδεικνύονται τα μεγάλα προβλήματα της εκπαίδευσης. Τα προβλήματα της υποχρηματοδότησης στο πλαίσιο της δημοσιονομικής πειθαρχίας, το πρόβλημα των μηδενικών διορισμών που προκαλεί μεγάλες ελλείψεις σε εκπαιδευτικό προσωπικό παρά τα όσα διαλαλούν οι κυβερνώντες για «κανονικότητα». Το μήνυμα της εκπαιδευτικής κοινότητας σήμερα είναι σαφές. Συνεχίζουμε, δυναμώνουμε τους αγώνες μας για την υπεράσπιση της δημόσιας εκπαίδευσης. Επόμενο αγωνιστικό ραντεβού το παγκερκυραϊκό – πανεκπαιδευτικό συλλαλητήριο τη Δευτέρα 30 Οκτώβρη στις 12.30».



Τον προβληματισμό και την αγανάκτησή τους εξέφρασαν στο πλαίσιο της συνέντευξης τύπου, εκτός από την πρόεδρο της ΕΛΜΕ, Μαρίνα Ράπτη, η πρόεδρος του Συλλόγου Γονέων και Κηδεμόνων του 4ου Γυμνασίου, Σπυριδούλα Καρδάμη, ο εκπρόσωπος του Δ.Σ. του Συλλόγου Γονέων και Κηδεμόνων του 2ου Γενικού Λυκείου, Βασίλης Ντουραχάνης, ο πρόεδρος της Ένωσης Γονέων και Κηδεμόνων Δήμου Κέρκυρας, Ματθαίος Γισδάκης, ο αντιπρόεδρος του Συλλόγου Γονέων και Κηδεμόνων του Γυμνασίου και Λυκείου Αργυράδων, Αλέξιος Νικομάνης, ο αντιπρόεδρος του Συλλόγου Γονέων και Κηδεμόνων του 2ου ΕΠΑΛ, Σπύρος Αγιοβλασίτης, ο εκπρόσωπος τύπου της Ένωσης Γονέων και Κηδεμόνων Δήμου Κέρκυρας, Νικόλαος Περδικομάτης, το μέλος της Ένωσης Γονέων και Κηδεμόνων Δήμου Κέρκυρας, Γεώργιος Αγίρας και ο μαθητής του ΕΠΑΛ Κάτω Κορακιάνας, Μάριος Χάιρο. Να σημειωθεί ότι λόγω καιρού δεν μπόρεσαν να έρθουν από του Παξούς εκπαιδευτικοί μαθητές και  γονείς. Η κατάληψη στο Γυμνάσιο – Λύκειο των Παξών συνεχίζεται μέχρι την Τετάρτη.

Πολλά τα προβλήματα στις Αργυράδες

Το Γυμνάσιο – Λύκειο Αργυράδων είναι από τα σχολεία με τα περισσότερα προβλήματα. Η κατάργηση των τριών τμημάτων είναι πλήγμα για το σχολείο με σοβαρές επιπτώσεις στην εκπαιδευτική διαδικασία και τη μόρφωση των μαθητών. Πέρα από αυτό και ενώ βρισκόμαστε στα τέλη Οκτώβρη τα κενά εκπαιδευτικών είναι πολλά με αποτέλεσμα να χάνονται πολλές ώρες ακόμα και σε πανελλαδικώς εξεταζόμενα μαθήματα. Λείπουν 2 φιλόλογοι, 1 Βιολόγος, 14 ώρες Μαθηματικά δεν καλύπτονται με αποτέλεσμα στην Α΄ και Β΄ Γυμνασίου να μη διδάσκονται το μάθημα. Επίσης 8 ώρες Χημείας ακόμα και στη Γ΄Λυκείου, 16 ώρες Γερμανικών, 10 ώρες Κοινωνιολογίας, 10 Τεχνολογίας και 2 Σχεδίου που είναι και πανελλαδικώς εξεταζόμενο μάθημα.
Η Διευθύντρια κ.  Αλεξάνδρα Βλαχοπούλου μαζί με την αγωνία της για τις ώρες που χάνονται και τις επιπτώσεις στην εκπαιδευτική διαδικασία και τους μαθητές εκφράζει και την ανάγκη «να ξεφύγουμε από αυτή την κατάσταση και να υπάρξει ομαλότητα με διορισμούς.


Αξίζει να αναφερθεί μέσα σε αυτές τις δύσκολες συνθήκες η προσφορά της Διευθύντριας του 2ου Νηπιαγωγείου Λευκίμμης κ. Μαργαρίτας Κουλούρη ενός διαδραστικού πίνακα και προτζέκτορα στο Γυμνάσιο – Λύκειο Αργυράδων με τη συμβολή του μέλους του Συλλόγου Γονέων και Κηδεμόνων κ. Ανδρ. Βλάσση. Η Διευθύντρια του Γυμνασίου – Λυκείου Αργυράδων Κ. Αλ. Βλαχοπούλου και ο Σύλλογος Διδασκόντων τους ευχαριστούν θερμά για τη σημαντική προσφορά τους.

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου