ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ
Loading...

«Αφιέρωσε λίγο χρόνο για το σχολείο» - Η δράση για το Γυμνάσιο – Λύκειο Αργυράδων


«Αφιέρωσε λίγο χρόνο για το σχολείο» - Η δράση για το Γυμνάσιο – Λύκειο Αργυράδων

Είναι δεδομένο ότι το κράτος  έχει υποχρέωση να εξασφαλίζει το δικαίωμα όλων στη μόρφωση με σχολεία πλήρως εξοπλισμένα που να ανταποκρίνονται στις σύγχρονες ανάγκες. Είναι επίσης δεδομένο, ότι όχι μόνο δεν  το κάνει, αλλά ασκούνται πολιτικές που διαλύουν το δημόσιο σχολείο ορθώνοντας φραγμούς στη μόρφωση των παιδιών από τις λαϊκές τάξεις και τις απομακρυσμένες περιοχές της χώρας. Το Γυμνάσιο – Λύκειο Αργυράδων που ξεκίνησε να λειτουργεί, κυρίως, από την εθελοντική προσφορά των κατοίκων και λιγότερο από τις παροχές της πολιτείας έχει αφεθεί στην … τύχη του. 


Φέτος έγιναν και περικοπές τμημάτων, άρα συρρικνώθηκε το σχολείο, ενώ χάθηκαν πάμπολλες ώρες από ελλείψεις καθηγητών ακόμα και σε πανελλαδικά εξεταζόμενα μαθήματα. Ουκ ολίγα και τα κτιριακά προβλήματα που προκαλούν κινδύνους ακόμα και για τη σωματική ακεραιότητα μαθητών και καθηγητών. Εγκληματική η αμέλεια της πολιτείας και του Δήμου.

Σε αυτή την περίπτωση τι πρέπει να κάνουμε. Πόσο αναγκαίος και ωφέλιμος είναι ο εθελοντισμός; Η απάντηση δεν είναι απλή και μονόπλευρη.

Η εισαγωγή αυτή αφορά την πρωτοβουλία του Συλλόγου Γονέων και Κηδεμόνων του Γυμνασίου Λυκείου για δράση με σύνθημα «αφιέρωσε λίγο χρόνο για το σχολείο». Αρκετοί γονείς και μαθητές συγκεντρώθηκαν το Σάββατο 2 Δεκεμβρίου στο Γυμνάσιο – Λύκειο Αργυράδων για μια εικαστική παρέμβαση με σκοπό τη βελτίωση της εικόνα του σχολείου και τη συντήρησή του.

Μια πρωτοβουλία αναγκαία και αξιέπαινη με βάση τις δεδομένες συνθήκες, χωρίς να αγνοούμε ότι ο εθελοντισμός πολλές φορές διευκολύνει την πολιτική εξουσία να αποσύρεται από τις ευθύνες και τις υποχρεώσεις της δείχνοντας στους πολίτες το δρόμο του «κάντο μόνος σου» και μετατρέποντας τα δημόσια αγαθά και δικαιώματα σε ατομική υπόθεση που όποιος έχει την οικονομική δυνατότητα τα απολαμβάνει, ενώ όποιος δεν έχει τα στερείται. Πολλές φορές ο εθελοντισμός λειτουργεί ως δεκανίκι της εξουσίας και έχει αντιδραστική μορφή, όπως πχ με τους Ολυμπιακούς αγώνες του 2004.

 Όμως, υπάρχουν και περιπτώσεις, όπου είναι αναγκαίος προκειμένου να υπάρχουν στοιχειώδεις προϋποθέσεις για τη διασφάλιση των δικαιωμάτων, αλλά χωρίς να υποκαθιστά τον αναγκαίο και διαρκή συλλογικό αγώνα ενάντια στις πολιτικές που συρρικνώνουν κοινωνικά δικαιώματα. Ή για να λέμε τα πράγματα με το όνομά τους πρέπει να συνδέονται άρρηκτα.

Αν τα γράφουμε αυτά, τα γράφουμε, γιατί υπήρχαν και αντιρρήσεις που καλό είναι να συζητιούνται και δημόσια καλοπροαίρετα συμβάλλοντας στον δημόσιο διάλογο και προβληματισμό.

Παραθέτουμε την ανάρτηση ενός συγχωριανού μας στο FACEBOOK

 «Αξιοθαύμαστο!!!!! Τη στιγμή που ο κόσμος όλος βογγάει από τους δυσβάσταχτους φόρους, τη στιγμή που το κράτος δίνει εκατομμύρια στους πλουτοκράτες, οι γονείς μαζί με τη διεύθυνση του Γυμνασίου Λυκείου, αποφασίζουν να συντηρήσουν από μόνοι τους το σχολείο!!!!

Αξίζουν πραγματικά συγχαρητήρια σ όλους αυτούς που χαν αυτή τη φαεινή ιδέα. Σ όλους αυτούς που τη στιγμή που τα παιδιά τους έκαναν δύο ώρες τη μέρα μάθημα για δύο ολάκερους μήνες , αυτοί, την άραξαν στα σπίτια τους και δεν συμμετείχαν σε καμιά εκδήλωση διαμαρτυρίας. Αυτό είναι τελικά το σχολείο που οραματίζεστε?

 Ένα σχολείο με περιφερόμενους καθηγητές. ένα σχολείο απαρχαιωμένο χωρίς μια αίθουσα, στην ουσία, που όταν είναι βροχερός ο καιρός να μπορούν τα παιδιά να κάνουν γυμναστική? 

Αυτά που είναι υποχρεωμένος ο δήμος και το υπουργείο να τα κάνει αποφασίζετε να το ρίξετε στη μορφή του εθελοντισμού?

Ρίχτε κι άλλο νερό στο μύλο όλων αυτών!!!!!

Μ’ αυτές σας όμως τις ενέργειες μόνο κακό κάνετε στα ίδια σας τα παιδιά διότι αντί να τους δείξετε το δρόμο της αντίστασης εσείς τους δείχνετε τον δρόμο του συμβιβασμού. ΛΕΦΤΑ ΓΙΑ ΤΗ ΠΑΙΔΕΙΑ ΚΙ ΟΧΙ ΓΙΑ ΤΗ ΠΛΟΥΤΟΚΡΑΤΡΙΑ».

 ΦΩΤΟ από το FACEBOOK


0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου