ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ
Loading...

ΕΛΜΕ Κέρκυρας: ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ 28 ΣΕΠΤΕΜΒΡΗ 2:00 μ.μ ΣΥΓΚΕΝΤΡΩΣΗ ΣΤΗΝ ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΚΗ ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ




ΕΛΜΕ ΚΕΡΚΥΡΑΣ
ΠΑΝΕΛΛΑΔΙΚΗ  ΗΜΕΡΑ ΔΡΑΣΗΣ ΓΙΑ  ΜΟΝΙΜΟΥΣ ΔΙΟΡΙΣΜΟΥΣ   
ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ 28 ΣΕΠΤΕΜΒΡΗ 2:00 μ.μ ΣΥΓΚΕΝΤΡΩΣΗ ΣΤΗΝ ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΚΗ ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ
 Η κυβέρνηση ΣΥΡΙΖΑ ΑΝΕΛ, με τις ευλογίες της Ε.Ε και των δανειστών, στο χώρο της εκπαίδευσης  καθόρισε τα κριτήρια των συγχωνεύσεων, περιέκοψε ώρες μαθημάτων, περιόρισε τη δυνατότητα επιλογής της β΄ ξένης γλώσσας, με τις ηλεκτρονικές εγγραφές στοιβάζει 27 μαθητές στο τμήμα, ακόμα και στα μαθήματα προσανατολισμού,   ανοίγει το  δρόμο για συνολικότερες αλλαγές στη δομή και το περιεχόμενο του σχολείου, όπως η αξιολόγηση-αποτίμηση.
Πρόσφατα ανακοίνωσε και το σύστημα εισαγωγής στα ΑΕΙ πουλώντας ψεύτικες υποσχέσεις περί κατάργησης των πανελλαδικών και επιλογής  σχολών ελεύθερης πρόσβασης . Στην ουσία πρόκειται για μια σκληρή ταξική επιλογή, για ένα ακόμα πιο «σκληρό εξεταστικό κέντρο», που στόχο έχει την κατηγοριοποίηση μαθητών και σχολείων, το «ξεσκαρτάρισμα» των μαθητών και την πρόωρη επαγγελματική επιλογή!
                 Οι αναδιαρθρώσεις, πέρα από το χτύπημα των μορφωτικών δικαιωμάτων των μαθητών, στοχεύουν και στη μείωση των αναγκών σε εκπαιδευτικό προσωπικό , εντάσσονται όμως σε ένα γενικότερο σχεδιασμό που έχει να κάνει με την εργασιακή αβεβαιότητα σε εκατοντάδες συναδέλφους και την αντίστοιχη κινητικότητα όπου θα τρέχουν από σχολείο σε σχολείο για να συμπληρώσουν ωράριο.
Οι χιλιάδες προσλήψεις αναπληρωτών καταδεικνύουν με τον πιο εκκωφαντικό τρόπο ότι τα σχολεία δεν μπορούν να λειτουργήσουν χωρίς αυτούς, μια και αναπληρώνουν στην ουσία τον εαυτό τους!
Τα τελευταία χρόνια, οι διορισμοί είναι μηδενικοί και ο αριθμός των αναπληρωτών είναι σχεδόν στάσιμος.
                Τα τελευταία 3-4 χρόνια πολλοί αναπληρωτές εκπαιδευτικοί οδηγήθηκαν στην απόλυση, αφού υπάρχει και ανακατανομή ανάμεσα στις ειδικότητες και ανάμεσα στη Γενική και την Ειδική Αγωγή. Οι εξελίξεις στην εκπαίδευση θα μειώσουν ακόμα περισσότερο τον αριθμό των αναπληρωτών.  Οι εργασιακές σχέσεις γίνονται ακόμα χειρότερες, αφού για πρώτη φορά στη Β/θμια εκπαίδευση είναι εξαιρετικά μεγάλος ο αριθμός των αναπληρωτών μειωμένου ωραρίου ακόμα  και στην ειδική αγωγή.
Οι κινητοποιήσεις της προηγούμενης χρονιάς ανέδειξαν το ζήτημα της ανάγκης διορισμών στην εκπαίδευση και της αδιοριστίας.
                                Είναι προφανές πως τη δεδομένη στιγμή επιλέγουν η κυβέρνηση και  το Υπουργείο να «παίξουν» με τους διορισμούς  σε επίπεδο διακηρυκτικό και  με άρωμα Μαυρογιαλούρου. Τάζουν διορισμούς, χωρίς δεσμεύσεις (νομοθετικές ή σε βάθος χρόνου)  και «πετούν» στο τραπέζι   τα κριτήρια πρόσληψης , γιατί θέλουν να κάνουν το ζήτημα της εργασίας , όχι συλλογική διεκδίκηση αλλά ατομική σύμφωνα με τα προσόντα που κάθε φορά κάποιοι άλλοι θα ορίζουν.
Αντί να προχωρήσει στην άμεση μονιμοποίηση όλων των συμβασιούχων, ώστε να καλυφθούν οι τεράστιες ανάγκες των σχολείων, εξαπολύει για άλλη μια φορά κοροϊδίες προς τους γονείς και τους εκπαιδευτικούς. Υπενθυμίζουμε ότι τα τελευταία χρόνια έχουν αποχωρήσει πάνω από 35 χιλιάδες εκπαιδευτικοί.
Ο εμπαιγμός και η εξαπάτηση φαίνεται πως έχουν γίνει δεύτερη φύση της κυβέρνησης!
Οι εξαγγελίες αυτές αξιοποιούνται ως προπαγανδιστικό τρικ, για να κρυφτούν οι τεράστιες ανάγκες των σχολείων σε εκπαιδευτικούς, ακόμα και μετά τις χειρουργικές παρεμβάσεις της κυβέρνησης, στην προσπάθειά της να περικόψει το εκπαιδευτικό προσωπικό, με τις συγχωνεύσεις-καταργήσεις τμημάτων σε ΕΠΑΛ και ΓΕΛ, την αύξηση του αριθμού των μαθητών ανά τμήμα (25άρια-28άρια), τις αλλαγές στα ωρολόγια προγράμματα και στα ολοήμερα κλπ.
Μόνο φέτος οι προσλήψεις των αναπληρωτών έχουν φτάσει μέχρι στιγμής στους 20.000 με προοπτική να ξεπεράσουν τις 28000. Όλοι αυτοί είναι συνάδελφοι που «αναπληρώνουν» τον ίδιο τους τον εαυτό και που χωρίς αυτούς τα σχολεία δε θα μπορούσαν να λειτουργήσουν. Για όλους αυτούς τους συναδέλφους η κυβέρνηση όχι απλά δε λέει κουβέντα αλλά ανοίγει και τον δρόμο της απόλυσης, της ανασφάλειας και της διαρκούς ομηρίας. Άλλη μια φορά όλους αυτούς τους εξαπατά.

Διεκδικούμε:
·         Μονιμοποίηση όλων των αναπληρωτών , σύμφωνα με τις πραγματικές μορφωτικές  ανάγκες των μαθητών και της εκπαίδευσης.
·         Κανείς εκπαιδευτικός στην  ανεργία.
·         Εξίσωση των δικαιωμάτων των αναπληρωτών με αυτά των μονίμων
·         Μόνιμη και σταθερή δουλειά για όλους με δικαιώματα και αξιοπρέπεια!