ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ
Loading...

Χαμογέλα ρε στους πελάτες ! τι σου ζητάνε ; Κατάπτυστο έγγραφο προς τους εργαζομένους του My Market


Σάλο και οργή προκάλεσε ένα έγγραφο-επιστολή σε κατάστημα της αλυσίδας σούπερ μάρκετ «My Market» από την περιφερειακή διευθύντρια καταστήματος, η οποία ούτε λίγο ούτε πολύ, ζητούσε από τους εργαζομένους να χαμογελούν γιατί… μόνο και μόνο που έχουν δουλειά αυτό είναι αρκετό.
Σύμφωνα με το έγγραφο που θα δείτε παρακάτω, η εν λόγω περιφερειακή διευθύντρια ζητούσε από τους υπαλλήλους του «My Market» να χαμογελούν, αναφέροντας «κάποιους λόγους για να χαμογελάτε για όσους δυσκολεύονται να το κάνουν».
Η διευθύντρια των My market «υπενθυμίζει» στους εργαζόμενους να χαμογελούν γιατί έχουν δουλειά και παίρνουν 300 ολόκληρα ευρώ και γιατί «το 300 σε σχέση με το μηδέν είναι 300% περισσότερο».
Προς το τέλος του ενημερωτικού σημειώματος απειλεί τους εργαζόμενους με την έλευση μυστικού επισκέπτη μέσα στον μήνα – κοινώς χαφιέ – για να διαπιστώσει την «ανταπόκριση» τους στην παραίνεση της εταιρίας.
Αναλυτικότερα, το έγγραφο αναφέρει:
«Καλησπέρα σας,
Σε συνέχεια της επικοινωνίας του διευθυντή της εταιρείας μας, θα σας αναφέρω κάποιους λόγους για να χαμογελάτε για όσους δυσκολεύονται να το κάνουν.
➤ Επειδή έχετε δουλειά
➤ Επειδή πληρωνόσαστε στην ώρα σας (για αυτούς που θα πουν ότι παίρνουν 300 euro θυμίζω ότι το 300 σε σχέση με το μηδέν είναι 300% περισσότερο).
➤ Επειδή εργάζεστε σε μία εταιρεία που σέβεται και ακούει τα προβλήματά σας.
➤ Επειδή η εταιρεία επένδυσε χρήματα για να συνεχίζετε να εργάζεστε.
➤ Επειδή πληρώνεστε για αυτό
➤ Επειδή οι πελάτες του καταστήματος σας πληρώνουν, και πρέπει να τους ευχαριστείτε για αυτό με ένα χαμόγελο.
➤ Γιατί θα έχουμε τόσο καλές προσφορές που πρέπει να τις διαφημίζουμε.
Ανυπομονώ να δω την ανταπόκρισή σας στα αποτελέσματα του μυστικού επισκέπτη που θα γίνει μέσα στον μήνα.
Ευχαριστώ
Περιφερειακή Διευθύντρια Λειτουργίας Καταστημάτων My Market
Γενική Διεύθυνση Λειτουργίας Καταστημάτων».
Το σχετικό έγγραφο: