ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ
Loading...

ΟΛΜΕ: Άθλια εξίσωση ναζισμού και κομμουνισμού σε ψήφισμα του Ευρωκοινοβουλίου


ΟΛΜΕ: Άθλια εξίσωση ναζισμού και κομμουνισμού σε ψήφισμα του Ευρωκοινοβουλίου

Οι εκπαιδευτικοί της Ελλάδας, τιμώντας το αγωνιστικό έπος του λαού μας ενάντια στο φασισμό και με ειλικρινή σεβασμό στους χιλιάδες ήρωες που θυσιάστηκαν σε αυτόν τον αγώνα, οφείλουν να σταθούν απέναντι στο χρέος τους να υπερασπιστούν την πραγματική «ιστορική μνήμη»
Η Γ.Σ. των προέδρων της ΟΛΜΕ, καταγγέλλει με τον πιο κατηγορηματικό τρόπο, το από κάθε άποψη ανιστόρητο-αντιεπιστημονικό και βαθιά αντιδραστικό ψήφισμα του Ευρωκοινοβουλίου της 19/10/2019, με τίτλο «Η σημασία της ευρωπαϊκής μνήμης για το μέλλον της Ευρώπης».

Με το εν λόγω ψήφισμα,


Αναπαράγεται ακόμη μία φορά η άθλια εξίσωση ναζισμού και κομμουνισμού και επιχειρείται μια ακραία αντιδραστική ιστορική αναθεώρηση, εξαφανίζοντας κάθε ίχνος αλήθειας και «ιστορική μνήμης» για τα πραγματικά γεγονότα, για το δίκιο και το άδικο-για τους θύτες και τα θύματα του Β παγκοσμίου πολέμου.

Περιλαμβάνονται σαφείς οδηγίες στα κράτη μέλη για ένταξη των πορισμάτων του ψηφίσματος «... στα προγράμματα σπουδών και στα διδακτικά βιβλία όλων των σχολείων της ΕΕ...» αλλά και η χρηματοδότηση από την ΕΕ των σχετικών δράσεων και αλλαγών για την προπαγάνδιση αυτών των αντιλήψεων. Ακόμη χειρότερα προβάλλεται η απαίτηση, για την «ουσιαστική απαγόρευση... ομάδων, ιδρυμάτων και ενώσεων» που αναφέρονται στον κομμουνισμό και τις ιδέες του, εγείροντας σοβαρά ζητήματα για βαθιές αντιδημοκρατικές μεταβολές στις χώρες της ΕΕ.

Απέναντι σε όλα αυτά, η ΟΛΜΕ καλεί κάθε δημοκρατικό άνθρωπο να εκφράσει την αντίθεση του, να καταγγείλει και να καταδικάσει, με κάθε τρόπο το ψήφισμα και το περιεχόμενο του. Οι εκπαιδευτικοί της Ελλάδας, τιμώντας το αγωνιστικό έπος του λαού μας ενάντια στο φασισμό και με ειλικρινή σεβασμό στους χιλιάδες ήρωες που θυσιάστηκαν σε αυτόν τον αγώνα, οφείλουν να σταθούν απέναντι στο χρέος τους. Στο χρέος τους να υπερασπιστούν την πραγματική «ιστορική μνήμη», βάζοντας φραγμό στην επιβολή μιας ακραίας ιστορικής παραχάραξης στο σχολείο και στην κοινωνία, που μόνο επικίνδυνες εξελίξεις προδικάζει, για το παρόν και το μέλλον του λαού μας.